دفن جسد بیمار کرونایی استان‌های دیگر در اصفهان/شهر را کانون کرونا نکنید

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از استاندار اصفهان خواست تا هر چه زودتر تکلیف سلامت مردم اصفهان را تعیین کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه متأسفانه بازارهای شب عید بر خلاف شیب صعودی که شمار مبتلایان به کرونا در اصفهان دارد، به شدت شلوغ است، اظهار کرد: حضور مردم منجر به نشاط می‌شود اما رعایت نکات بهداشتی مناسب نیست و مسئولان باید نسبت به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان در حال تبدیل شدن به کانون شیوع بیماری کرونا است، افزود: تدبیر برای کنترل ورودی‌های استان بسیار ضعیف است، مهمانپذیرها در حال پذیرش مهمان از قم و کاشان هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان با بیان اینکه گزارشی مبنی بر دفن اجساد بیماران مبتلا به کرونای دیگر استان‌ها در اصفهان داشته‌ایم، افزود: در اینکه دفن این اموات به صورت استاندارد است، حرفی نیست اما نباید اجازه دهیم خودرویی کلنی ویروس را در شهر جابجا کند و این امر باید مدیریت شود.

وی افزود: استاندار اصفهان برای تعیین تکلیف سلامتی مردم اصفهان تصمیم گیری کند، تا فرصت داریم و تا جایی که امکان کنترل شهر را داریم باید تصمیم گیری کنیم.

کد خبر 414265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.