دفترچه‌های بیمه بدون اعتبار تا پایان فروردین اعتبار دارند

اداره روابط عمومی تأمین اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: همه دفاتر درمانی که تا پایان بهمن ماه ۹۸ دارای اعتبار بوده و استحقاق دریافت درمان را داشته‌اند تا پایان فروردین ماه ۹۹ معتبر تلقی شده و مجاز می‌باشند از مزایای درمانی سازمان بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بنا بر اطلاع اداره روابط عمومی تأمین اجتماعی استان بیمه شدگان به این موضوع توجه جدی داشته باشند که کنترل ویروس کرونا تنها با کاهش تردد امکانپذیر خواهد بود.

به همین دلیل همه دفاتر درمانی که تا پایان بهمن ماه ۹۸ دارای اعتبار بوده و استحقاق دریافت درمان را داشته‌اند تا پایان فروردین ماه ۹۹ معتبر تلقی شده و مجاز هستند تا از مزایای درمانی سازمان بهره‌مند شوند بر همین اساس نیازی به مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های رسمی جهت تمدید اعتبار نخواهد بود.

لازم به ذکر است اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان با وجود همه کمبودها همه تمهیدات لازم برای در اختیار گذاشتن اقلام بهداشتی مانند دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در اختیار ادارات، شعب بیمه‌ای و کارگزاری‌های خود قرار داده است.

همچنین تمام تلاش این اداره بر این بوده است که امور مراجعان با سرعت انجام شود و اگر لزومی به مراجعه نیست پاسخ گویی به صورت تلفنی باشد تا از حجم تردد در شعب به جهت سلامتی مردم کاسته شود.

کد خبر 414260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.