۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
چادرخوابی در باغ فدک ممنوع شد

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال پذیرش مسافر در مراکز رو باز و سرپوشیده شهر ممنوع شده و حتی چادرخوابی در باغ فدک نداریم.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌ها، نوروز امسال به هیچ عنوان خانه‌های استیجاری، ورزشگاه‌ها و سایر مراکز اقامتی در اختیار مسافران برای اقامت قرار نخواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نصب چادر در هر نقطه‌ای از شهر (سرپوشیده یا روباز) ممنوع است، تصریح کرد: اکیپ‌های گشت این اداره کل در صورت مشاهده چادر خوابی بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی باغ فدک و لغو پذیرش مسافران در نوروز امسال خبر داد و گفت: تمام مراکز اقامتی و تفریحی ناژوان و صفه در ایام نوروز تعطیل است.

وی تاکید کرد: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا بازارچه‌های موقت که در سال‌های گذشته در برخی مناطق شهر اصفهان در ایام پایان سال برپا می‌شد، امسال شکل نخواهد گرفت.

محمدحسینی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم، تدوین و ارسال بخشنامه‌ای به شهرداران همه مناطق اصفهان مبنی بر صادر نکردن مجوز برای برپایی بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های محلی در آستانه سال جدید بوده است.

وی گفت: در محله‌هایی که گل فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها و سایر اصناف مرتبط با شب عید فعالیت دارند این بخش نامه بیشتر مورد تاکید بوده است تا از ایجاد بازارچه‌های موازی جلوگیری شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در مورد برخورد با فعالیت دستفروشان به ویژه در شرایطی که خطر شیوع کرونا وجود دارد، تصریح کرد: با اقداماتی که پیش از شیوع کرونا در سطح شهر از سوی نیروهای پیشگیری از تخلفات شهری صورت گرفت، تعداد دستفروشان به حداقل رسیده بود، اما در این شرایط هم به دلیل کاهش ترددهای مردم در معابر و بازارها حضور دستفروشان کاهش چشمگیری داشته است.

کد خبر 414259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.