زلاتکو؛ ماکت ۲۰۵ هزار یورویی/ چهارشنبه سرنوشت فدراسیون فوتبال

زلاتکو شاید آخرین نفری بود که می‌توانست پرسپولیس را نقره داغ کند، کسی که حالا مبلغی حدود سه میلیارد تومان روی دست پرسپولیس ضرر گذاشته است.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۲۰ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "رفتگان" به تغییر چهره کلی فوتبال ایران در سال ۹۸ پرداخت، تغییر چهره‌ای که با رفتن مزدک و کنار گذاشتن فردوسی پور آغاز شد، برانکو و شفر رفتند و در ادامه تاج، استراما، کالدرون و فغانی نیز فوتبال ایران را ترک کردند تا فوتبال در هر بخش یک تغییر عمده و اساسی بکند.

"گل" با عنوان"از شهر خودرو وقت گرفتیم" به اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت چک‌های یحیی پرداخت، چک‌هایی که در این شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس یک خبر منفی دیگر است که البته بعید است باشگاه شهرخودرو برای گرفتن مبلغ آن به این زودی ها اقدام کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "چهارشنبه سرنوشت فدراسیون فوتبال" به تعیین تکلیف تیم ملی در روز چهارشنبه هفته جاری و پاسخ فیفا برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخت، روزی سرنوشت ساز که تکلفی سرپرستی یا ریاست فدراسیون فوتبال را مشخص می‌کند و باید دید سرانجام تکلیف اساسنامه فدراسیون به چه چیز ختم می‌شود.

"هدف" با عنوان "من را کنار گذاشتند تا سرنوشت قهرمانی تغییر کند" به اظهارات سفر بعد از شکایت از باشگاه استقلال پرداخت، مربی آلمانی که معتقد است شانس بالایی برای قهرمانی داشته است و به دلیل اینکه به قول خودش نمی‌خواستند استقلال قهرمان شود او را از استقلال کنار گذاشتند.

"ایران ورزشی" با عنوان"ماکت ۲۰۵ هزار یورویی" به شکایت زلاتکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که عملاً در تصمیم گیری های فنی نقشی نداشت و حالا مبلغی معادل سه میلیارد تومان روی دست پرسپولیس گذاشته است.

"پیروزی" با عنوان"ادعاهای کوچه بازاری" نسبت به اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال انتقاد کرد، اظهاراتی که در خصوص موضوع فینال سوپرکاپ سال گذشته است، موضوعی که گویا هرگز پایانی ندارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "باور کنید به شمال نروید اتفاق خاصی نمی‌افتد " به توصیه‌های شایان مصلح به مردم پرداخت، توصیه‌هایی که این روزها همواره حوالی عدم سفر به شمال کشور بوده است، توصیه‌هایی که گویا دسته‌ای از مردم سودای گوش دادن به آن را ندارد.

کد خبر 414247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.