فریدن مهمان نوروزی نمی‌پذیرد / الکل و ماسک نداریم

عضو شورای اسلامی شهر فریدن با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی در این شهرستان گفت: فریدن در نوروز گردشگر نمی‌پذیرد هر چند درصدی از افراد این شهرستان یا فرزندان آنها در شهرهای دیگر شاغل هستند لذا صد درصد نمی‌توان ورود به شهرستان را کنترل کرد که این امر نیازمند مراعات بیشتر مردم است.

عباس محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات شهرداری فریدن در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از بتدای بحث شیوع ویروس کرونا شهرداری فریدن از تمام اقشار دارای وسایل لازم برای ضدعفونی شهر کمک گرفت.

وی با بیان اینکه یک بیمار مثبت کرونا در فریدن وجود دارد، افزود: تعدادی مشکوک به بیماری هستند اما طبق نظر شبکه بهداشت فریدن تنها یک مورد ابتلای به بیماری در این شهر وجود دارد.

عضو شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص کنترل ورود گردشگران به این شهرستان، گفت: در جلسات ستاد مدیریت بحران کرونا این موضوع تصویب شد و همه ورودی‌های شهر در حال کنترل است و اسکان و پذیرایی از مسافران بنا بر اعلام دادستانی ممنوع شده است.

وی با تاکید بر اینکه فریدن در نوروز گردشگر نمی‌پذیرد، اظهار کرد: به دلیل اینکه تعدادی از ساکنان این شهرستان یا فرزندان آنها در شهرهای دیگر شاغل هستند متأسفانه به طور صد درصد نمی‌توان ورود به شهرستان را کنترل کرد و این افراد در حال بازگشت پیش خانواده خود هستند و این خود می‌تواند باعث ورود بیشتر ویروس به شهرستان شود و این امر نیازمند مراعات جدی مردم است.

محمدصالحی در خصوص اقدامات شهرداری فریدن، گفت: همه نیروهای خدماتی شهرداری برای ضدعفونی شهر بکارگیری شده‌اند و وسایل بهداشتی لازم مانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار آنها گذاشته شده همچنین تمام سرویس‌های بهداشتی شهر، اماکن عمومی، خیابان‌ها و تاکسی‌ها توسط شهرداری و با کمک خوب مردم ضدعفونی شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اقلام بهداشتی در فریدن با کمبود مواجه هستیم، افزود: الکل و ماسک در شهرستان نایاب است و مراجعات مراکز و مردم همچنان برای دریافت این اقلام وجود دارد و حتی داروخانه‌ها هم این وسایل بهداشتی را ندارند.

عضو شورای اسلامی فریدن، تصریح کرد: بسیج عمومی مردمی برای ادامه ضدعفونی شهر تشکیل شده است و افراد داوطلب کمک به این بسیج عمومی پیوسته‌اند و ادارات شهرستان هم هر اداره‌ای به طور جداگانه ضدعفونی شده است.

کد خبر 414244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.