۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
کاشت ۳۰۰ هزار بوته گل در بیرجند

شهردار بجنورد گفت: به منظور استقبال از نوروز، افزایش نشاط در جامعه و آماده‌سازی و زیباسازی شهر، ۳۰۰ هزار بوته گل در سطح فضای سبز این شهر کاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی با بیان اینکه امسال شهری پر از گل و نور خواهیم داشت، اظهار کرد: این تعداد گلدان گل در سطح شش هکتار از فضای نهالستان و گلخانه این شهر تولید و آماده‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار در حوزه تأمین گل برای فضای سبز این شهر به خودکفایی رسیده‌ایم، افزود: با انجام این اقدام افزون بر ۶۰ میلیارد ریال درآمدزایی داشته‌ایم.

شهردار بجنورد گفت: هم‌اکنون فضای سبز بجنورد شامل درختان و شمشادها، بازپیرایی و هرس شده و رنگ‌آمیزی جداول، نقاشی دیواری سطح شهر، خط کشی معابر، ترمیم و بهسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و پاکسازی و بهسازی معابر حاشیه شهر بجنورد توسط خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

زارعی افزود: بوستان دانشجو به عنوان پایلوت طرح نوروزی برای نصب نمادهای نوروزی، نورپردازی، گلکاری و دیگر اقدامات زیباسازی منظور شده تا مردم و هنرمندان بتوانند در ایام نوروز از این بوستان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آسفالت و موج تراشی معابر سطح شهر بجنورد نیز از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: معابر اصلی و پرتردد شهر که آسفالت مناسبی ندارند نیز موج تراشی و آسفالت می‌شود.

شهردار بجنورد گفت: هم‌اکنون گروه لکه گیری و ترمیم آسفالت شهر در خیابان‌های مرکزی شامل طالقانی، امیریه، شهید بهشتی، شریعتی و امام خمینی (ره) که بیشترین ترددها را دارند، کار ترمیم و لکه‌گیری آسفالت انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: خط‌کشی طولی ۲۰۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر نیز در قالب گروه کاری شبانه آغاز شده است و تجهیزات ترافیکی در خیابان‌های شهر نصب می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 414243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.