پذیرش «شهر هوشمند مشهد» در اجلاس ژنو

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از پذیرش «شهر هوشمند مشهد» در اجلاس ژنو خبر داد و گفت: این اجلاس ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجائیان با عنوان این خبر اظهار کرد: اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی که به اختصار WSIS نامیده می‌شود، هر ساله توسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) با پشتیبانی سازمان ملل متحد، در مقر اروپایی این سازمان در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می‌شود و یکی از اهداف اصلی آن کاهش اختلاف و فاصله کشورها از طریق توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی است.

وی افزود: در دوره آتی این اجلاس که در فروردین ماه سال آتی برگزار می‌شود، پروژه شهر هوشمند مشهد مورد پذیرش قرار گرفته و کارگاه ارائه دستاوردهای شهر هوشمند مشهد نیز در این اجلاس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اقدامات مهم شهر مشهد که پیش از این با همکاری ITU آغاز شده، اندازه‌گیری و سنجش شاخص‌های هوشمندی و پایداری شهر مشهد بر اساس روال U۴SSC است که در پنل مشهد ارائه می‌شود.

وی افزود: این اجلاس ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه سال آتی برگزار خواهد شد و مشهد با این حضور بین‌المللی، عملاً در مسیر پیوستن به شهرهای هوشمند برتر دنیا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 414237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.