تخصیص سوخت تشویقی به ناوگان وانت بنزینی فعال در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان از تخصیص سوخت تشویقی به ناوگان وانت بنزینی فعال در حوزه حمل ونقل عمومی شهری براساس پروانه معتبر از شهرداری محل خبر داد و گفت: سیاست تخصیص میزان سوخت براساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با عملکرد پیمایشی آن خواهد بود.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و بالتبع آن سازمان شهرداری‌‎ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها، نحوه تخصیص سوخت ناوگان بنزین‌سوز فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری که از شهرداری‌های محل پروانه فعالیت برای خودروی خود دریافت کرده‌اند، افزایش یافته و علاوه بر سهمیه پایه خودرو، سهمیه مازاد مشروط به داشتن پروانه فعالیت نیز دریافت خواهند کرد.

وی افزود: این سهمیه برای خودروهای وانت بنزین سوز کم مصرف و پرمصرف به ترتیب ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر و برای خودروهای دوگانه سوز کم مصرف و پرمصرف ۶۰ و ۱۲۰ لیتر خواهد بود که در صورت دریافت پروانه فعالیت و باربرگ از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان به سهمیه پایه ۱۰۰ تا ۱۵۰ لیتر اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه از دیگر مزایای دریافت پروانه فعالیت از سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان، امتیاز تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی سوخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودروی تاکسی و وانت فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهر به CNG است، ادامه داد: رانندگان خودروهای حمل بار شهری با دریافت پروانه فعالیت از سازمان می‌توانند مطابق مصوبات ابلاغی وزارت کشور و هیئت دولت خودروهای خود را از حالت بنزین سوز به دوگانه سوز تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تردد در محدوده طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر از دیگر مزایای دریافت پروانه فعالیت است که رانندگان ناوگان می‌توانند با استفاده از این امتیاز نسبت به رفت و آمد در محدوده مرکزی شهر در همه ایام اقدام کنند.

فروزنده تاکید کرد: سیاست تخصیص میزان سوخت بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با عملکرد پیمایشی آن خواهد بود در واقع ناوگانی که عملکرد و پیمایش آنها در حوزه حمل و نقل شهری به تناسب فعالیت آنها زیاد باشد، به همان میزان با دریافت پروانه فعالیت و اخذ باربرگ می‌توانند سوخت بیشتری دریافت کنند.

وی گفت: رانندگان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۷۳۸۳۹۲۱ الی ۲۳ تماس بگیرند و با مشاوره کارشناسان واحد معاونت اجرایی نسبت به دریافت اطلاعات شرکت‌های زیرمجموعه سازمان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.

کد خبر 414234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.