پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر ۹۰ درصد پیشرفت داشته و برای اجرای آن ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر واقع در میدان لاله، بوستان لاله از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: از هشت سال پیش تعمیر سالن تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و استفاده از بخش‌های بدون کاربری این مجموعه مطرح شد چون ساختمان پتانسیل افزوده شدن فضاهای کاربردی را داشت و سازه نیز فرسوده بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: از ابتدای سال ۹۸ با نظر شهردار اصفهان احیای سالن کوچک، اصلاح استاندارسازی پلاتوهای تمرین، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح ورودی تالار و رمپ گذاری برای معلولان، تعمیر تجهیزات نور و صدا در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد کارهای تعمیرات و احیای این تالار انجام شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

شهبازی از اجرای بیش از نیم میلیارد تومان پروژه و اقدامات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در یکسال گذشته در منطقه ۱۰ خبر داد و گفت: امروزه فعالیت‌های هر سازمان، آنچنان با کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات گره خورده که تفکیک قائل‌شدن و جداسازی آنها را تا حدودی غیرممکن می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات مکمل رشد و شکوفایی سایر زمینه‌های فعالیت در شهرداری است، تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت فناوری‌ها از جمله نیازهای توسعه است، در این راستا منطقه ۱۰ در یکسال گذشته پروژه‌های خوبی با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه با همکاری سایر واحدها اجرا کرده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهمترین اقدامات انجام شده با محوریت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان به اجرای یکپارچه و ارتقای کیفی سیستم نظارت تصویری در ساختمان‌های اداری و خدماتی منطقه، راه‌اندازی اتاق سرور و اجرای سیستم برق اضطراری در ساختمان خدمات شهری منطقه، ارتقای تجهیزات شبکه و همچنین سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کاربران، ارتقای استانداردهای ایمنی و امنیتی اتاق سرور و ساماندهی و مستندسازی برق، شبکه، تلفن ساختمان‌های اداری و خدمات شهری منطقه در کنار سایر فعالیت‌های پشتیبانی اشاره کرد.

وی انتظارات مدیریت شهرداری در بخش توسعه فناوری و ارتباطات را فراتر از وضعیت فعلی دانست و تاکید کرد: کاهش حضور مردم در شهرداری و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در بستر توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از اولویت‌های مدیریت شهرداری بشمار می‌رود که تحقق آن باید با جدیت دنبال شود.

کد خبر 414233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.