استقرار اکیپ‌های تشخیص کرونا در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان، جمعیت هلال احمر و مدیریت شهری اکیپ‌های تست سلامت مراجعان به شهر در مبادی ورودی شهر، ترمینال و شهرداری باغبادران مستقر شده تا با کنترل، نگرانی شهروندان بابت شیوع ویروس کرونا کاهش یابد.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا شهروندان دوران سختی را از نظر روحی سپری می‌کنند از این رو مدیریت شهری باغبادران تمام ظرفیت و امکانات خود را برای تأمین کالاهای بهداشتی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه بکار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت همکاری نهادهای مختلف در مواقع بحران، همراه با اعضا شورای اسلامی شهر باغبادران در محل مرکز جامع سلامت شهر حضور یافته و ضمن تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در جریان میزان آمادگی آنان در مواجهه با افراد مشکوک به ویروس کرونا قرار گرفتیم که از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه تا امروز مورد مشکوکی از افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهر باغبادران گزارش نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا مثل هر بیماری اپیدمی دیگری تعداد زیادی از افراد جامعه را درگیر می‌کند، شهرداری و شورای اسلامیدر خصوص همکاری با مرکز بهداشت و درمان باغبادران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر آمادگی لازم را دارد تا بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

امینی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان، جمعیت هلال احمر و مدیریت شهری اکیپ‌های تست سلامت مراجعان به شهر در مبادی ورودی شهر، ترمینال و شهرداری باغبادران مستقر شده تا با کنترل، نگرانی شهروندان در خصوص شیوع ویروس کرونا در شهر کاهش یابد.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه بالا، شادابی و تحرک بهترین نوع مقابله با شیوع ویروس کرونا است، خاطرنشان کرد: نگرانی برای شیوع ویروس کرونا تا حدودی طبیعی است، اما نباید اجازه بدهیم این نگرانی زیاد شود از این رو مجموعه روابط عمومی شهرداری باغبادران موظف شده است تا با تولید محتوا و ساخت کلیپ‌های متنوع ضمن آموزش و ارائه هشدار به شهروندان نشاط شهروندی را در شهر رقم زده و نگرانی شهروندان را کاهش دهیم.

کد خبر 414231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.