اتمام عملیات اجرایی پروژه محور میانی چهارباغ تا پایان سال

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه محور میانی چهارباغ به جز بخش‌هایی که به دلایل محدودیت میراثی و کاوش باقی می‌ماند تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حال اتمام شهرداری اصفهان اظهار کرد: پروژه بلوار فرزانگان حدفاصل بلوار بعثت تا تقاطع آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی طبق وعده داده شده به شهروندان تا پایان سال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود تا ترافیک از خیابان بعثت، سه‌راه نقشینه و چهارراه عاشق اصفهانی حذف و رینگ چهارم در منطقه ۱۴ تکمیل شود.

وی با اشاره به پروژه تقاطع آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی، تصریح کرد: قسمتی از تقاطع آفتاب که می‌تواند بهره‌برداری شود، برای تسهیل ورود و خروج کامیون‌های سنگین تکمیل و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه عملیات اجرایی میدان شهدای هسته‌ای به اتمام رسیده و آسفالت آن در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال ادامه خیابان مشتاق و میدان شهدای هسته‌ای بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه آب‌نمای میدان امام حسین (ع) تا ۲۸ اسفندماه به اتمام می‌رسد و شهروندان می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

مظفر گفت: عملیات اجرایی پروژه محور میانی چهارباغ به جز بخش‌هایی که به دلایل محدودیت میراثی و کاوش باقی می‌ماند، تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

وی گفت: عملیات عمرانی بهینه‌سازی و ساماندهی تالار هنر اصفهان نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد و با خرید تجهیزات مورد نیاز، اردیبهشت ماه سال آینده به مناسبت هفته اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه تالار اجتماعات فردوس خبرداد و افزود: این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود؛ احداث پارکینگ و فونداسیون تالار اجتماعات فردوس ۳۰ میلیارد ریال و نازک‌کاری و تکمیل این تالار ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته که با احتساب هزینه آزادسازی در مجموع ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع رضوان به پایان رسیده و تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در ماه پایانی سال علاوه بر اجرای این پروژه‌ها، رکورد خوبی در تولید و اجرای آسفالت داشتیم به طوری که روزانه دو هزار و ۷۰۰ تن آسفالت تولید می‌شود.

مظفر اظهار کرد: برای انجام پروژه‌ها و اقدامات، تلاش‌های زیادی صورت گرفته و شهردار اصفهان نیز حمایت خوبی داشته که امیدواریم اجرای این پروژه‌ها به کام مردم شیرین شود.

کد خبر 414204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.