نقل قول تفاوت ویروس کرونا در ووهان و ایران تکذیب شد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اظهارات یکی از نمایندگان مجلس از مطالب مطروحه توسط وزیر محترم بهداشت در جلسه امروز با نمایندگان، صحت ندارد از اساس کذب و بی پایه است و در نقل مطلب رعایت امانت نشده است.

به گزارش ایمنا، کیانوش جهانپور گفت: دکتر نمکی در جلسه امروز خود با نمایندگان مجلس، مطلبی در مورد تفاوت ویروس کرونا در ایران و ووهان چین، عنوان نکرده و مطالبی که به نقل از وزیر بهداشت مطرح شده، کاملاً کذب است.

وی افزود: از اولین روزی که نخستین مورد مثبت از ابتلاء به کووید ۱۹( کروناویروس جدید) در کشور مشاهده شد، روند اطلاع رسانی و ارائه اخبار صحیح به جامعه در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته و با تشکیل کمیته روابط عمومی و اتاق خبر با حضور خبرنگاران رسانه‌های مورد تأیید در کشور، آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ به صورت روزانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، شهروز برزگر نماینده سلماس، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت با حضور وزیر بهداشت، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان برای بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا که در محل برگزاری جلسات علنی مجلس برگزار شد، گفته بود: بخشی از ویروس کرونا در گیلان و قم متفاوت با ویروس ووهان چین است به عبارت دقیق‌تر مشخص نیست که منشأ ویروس دوم از کجاست؟ آنچه از صحبت‌های وزیر بهداشت برداشت کردم این است که دو نوع ویروس در کشور هست. یکی ویروس ووهان چین و یکی دیگر ویروسی با منشأ نامعلوم که به نظرم در این باره این احتمال وجود دارد که ویروس از نوع بیوتروریسم آمریکا باشد که در ایران پخش شده است.

منبع: وبدا

کد خبر 414203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.