آماده سازی سالن‌های مدیریت بحران برای مقابله با کرونا

در این بسته خبری از نوبت دهی مکانیزه مراکز معاینه فنی شهر اصفهان تا آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با ویروس کرونا و آغاز طرح پاکسازی معابر شهری همدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاهش ۶۰ درصدی سفرهای درون‌شهری تهران

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توئیت کرد: ۷۵ درصد سفرهای برون شهری از پایانه‌ها و ۶۰ درصد سفرهای مترویی و اتوبوسی کاهش پیدا کرده است.

ایجاد ۴۲۱ هزار مترمربع بوستان شهری در قم

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امسال ۴۲۱ هزار مترمربع بوستان شهری در قم ایجاد شده است، گفت: ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

نوبت‌دهی مکانیزه مراکز معاینه فنی شهر اصفهان

مجید طهماسبی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای حرکت به سمت هوشمندسازی شهر، مرحله اول نوبت‌دهی مکانیزه معاینه فنی خودرو، در مرکز معاینه فنی جی آغاز شد.

آغاز طرح پاکسازی معابر شهری همدان

وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طرح پاکسازی معابر شهری همزمان با طرح استقبال از بهار در این شهر آغاز شد.

"قزوین شاداب" مهمان خانه‌های شهروندان قزوینی

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: نوروز ۹۹، فضای مجازی و خانه شهروندان قزوینی میزبان جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» است.

آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با ویروس کرونا

مهدی شیرزاد، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد کرونا در شهرداری تهران از آمادگی سامانه ۱۳۷ برای ثبت نام داوطلبان مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

جمع‌آوری زباله گردها به دستور دادستانی اهواز

محمدرضا قنواتی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: شهرداری اهواز در نامه‌ای خطاب به دادستانی اهواز خواستار جمع‌آوری زباله‌گردها برای حفاظت از آنان در مقابل ویروس کرونا شد که این دستور پس از ابلاغ به فرمانداری و نیروی انتظامی اهواز اجرایی می‌شود.

آماده‌سازی سالن‌های مدیریت بحران برای مقابله با کرونا

سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم گفت: تمامی سوله‌های مدیریت بحران و سالن‌های ورزشی در اختیار شهرداری قم در سطح مناطق هشتگانه برای قرنطینه بیماران و یا ارائه خدمات بهداشت و درمان، آماده سازی می‌شوند.

دفن اجساد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا بر روی هم کذب است

شهرداری رشت به اظهارات غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره دفن اجساد فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در آرامستان این شهر واکنش نشان داد و این موضوع را کذب دانست.

اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرج برای مقابله با کرونا

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: به جهت اطلاع رسانی حداکثری در خصوص آموزش شهروندی، ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلاء به کرونا و آگاهی بیشتر شهروندان، این سازمان اقدام به اکران مجدد بنرهای موضوعی در سطح شهر و تولید محتواهای آموزشی در فضای مجازی، در سطحی وسیع کرده است.

کد خبر 414184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.