تعطیلی تالار معاملاتی بورس بر عهده دفتر مرکزی امور تالارها است

مدیر تالار معاملاتی منطقه بورس اصفهان با بیان اینکه تاکنون هیچ نمونه مشکوک یا قطعی از ابتلا به کرونا در میان پرسنل تالار مشاهده نشده است، گفت: تعطیلی تالارها در اختیار مدیریت آن نبوده و این مسئله به تصمیم دفتر مرکزی امور تالارها بستگی دارد.

محسن شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تالار اصفهان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: تعطیل کردن تالار در اختیار ما نیست اما توصیه‌های لازم به افراد حاضر و مراجعان یادآوری شده و می‌شود.

وی افزود: در حد مقدورات تالار، لوازم ضدعفونی کننده دست برای حاضران فراهم شده است اما متأسفانه برای تأمین برخی اقلام نظیر ماسک‌های طبی با کمبود مواجه هستیم.

مدیر تالار معاملاتی منطقه بورس اصفهان تصریح کرد: کارمندان کارگزاران حاضر در تالار نیز همچنان به فعالیت مشغول هستند اما به همه آنان توصیه شده تا اقدامات پیشگیرانه نظیر فاصله استاندارد با مراجعان را رعایت کنند.

شیرازی با بیان اینکه تعطیلی تالارهای معاملاتی مناطق در اختیار دفتر مرکزی امور تالارها است، گفت: با این وجود کلاس‌های حضوری به صورت کامل لغو شده و تنها کلاس‌هایی به شکل وبینار توسط دفتر مرکزی برگزار می‌شود.

وی با توصیه به سهامداران و مراجعان تالار معاملاتی منطقه اصفهان اظهار کرد: سهامداران و مراجعان حتی‌المقدور از مراجعه به تالار معاملاتی خودداری کرده و فعالیت‌های خود را به صورت مجازی و غیرحضوری انجام دهند. بسیاری از سهامداران نیز به این توصیه‌ها عمل کرده‌اند.

مدیر تالار معاملاتی منطقه بورس اصفهان با بیان اینکه تاکنون هیچ نمونه مشکوک یا قطعی ابتلاء به بیماری کرونا در میان پرسنل تالار معاملاتی بورس اصفهان مشاهده نشده است، گفت: اگرچه سرماخوردگی یا آنفلوآنزای خفیف وجود داشته اما ابتلاء به کرونا مشاهده نشده است؛ این افراد نیز در منزل استراحت کرده و پس از دریافت اجازه از پزشک به ادامه کار خود بازگشته‌اند.

کد خبر 414170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.