آغاز پروژه  تکمیل فاز سوم "ابن شهر آشوب ساروی"

مدیریت شهری ساری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شهرداری این شهر از آغاز پروژه تکمیل فاز سوم مجموعه "ابن شهر آشوب ساروی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پست اینستاگرامی مدیریت شهری ساری در خصوص آغاز پروژه تکمیل فاز سوم "ابن شهر آشوب" بدین شرح است:

"امروزه استفاده از ارزش‌های معماری بومی در فرایند طراحی و توسعه بناها و بافت‌های فرسوده از اهمیت زیادی برخوردار است. این معماری علاوه بر توجه به طبیعت و اقلیم، با فرهنگ منطقه نیز سازگار است. شهرداری ساری، در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری با رویکرد گردشگری فعالیت خود را آغاز کرده است، میدان ابن شهر آشوب ساروی که دو فاز آن احداث و به بهره‌برداری رسیده است، هم‌اکنون تکمیل فاز سوم این پروژه با هدف احیا بافت فرسوده با رویکرد معماری بومی و اسلامی در ضلع شمال شرقی به همت و عزم جدی مدیریت شهری آغاز شده است.

این پروژه در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی، شیخ طبرسی، رازی و فردوسی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در فضایی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع، در سه طبقه و با ۱۶۵ باب واحد تجاری در حال انجام است.

متاسفانه تعریف این پروژه در چهار فاز و تنها تکمیل دو فاز آن و معطل ماندن آن از فاز یک تا سه به مدت چهار سال، بخش مرکزی شهر را از سیمایی نامناسب و نازیبا برخوردار نموده است ضمن آنکه تکمیل آن می‌تواند در رونق بازار ساری در سال‌های رونق ملی و اقتصاد بومی تأثیر بسزایی داشته باشد. "

کد خبر 414150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.