دستورالعمل همکاری با ستادهای بحران به همه شهرستان‌ها ابلاغ شد

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در شورای اسلامی استان دستورالعمل لازم به همه شوراها و شهرداری‌های شهرستان‌ها ابلاغ شد و برای همکاری همه جانبه با ستادهای مدیریت بحران شهرستانی به آنها تاکید شد.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شورای اسلامی استان دستورالعمل لازم به همه شوراها و شهرداری‌های شهرستان‌ها ابلاغ شد و برای همکاری همه جانبه با ستادهای مدیریت بحران شهرستانی به آنها تاکید شد.

وی در خصوص جلسات استانی افزود: جلسات بسیاری در ستاد بحران استان برگزار شد و استاندار هم دستور عدم پذیرش گردشگر را صادر کردند و میراث فرهنگی هم موظف به کنترل فضاهای گردشگری و هتل‌ها برای عدم پذیرش گردشگر شد.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شوراهای اسلامی در سراسر استان همکاری لازم را با مدیریت شهری به منظور کنترل ویروس کرونا داشته‌اند، افزود: شوراهای شهرستانی هم همه امکانات ضدعفونی تمام فضاهای شهری اعم از پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و آتش نشانی‌های سطح شهرها را داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر در خصوص اقدامات در این شهرستان هم گفت: ستاد کنترل بیماری کرونا به مدیریت فرماندار شهرستان در خمینی‌شهر تشکیل شده و این ستاد دستورات لازم را صادر کرده است.

وی در خصوص دستورات کنترلی این ستاد، اظهار کرد: دستوراتی مبنی بر لزوم برگزار نشدن تجمعات مانند نمازجمعه، نمازهای روزانه، هیئات مذهبی و مراسم‌های ترحیم و محدودیت در عبور و مرور در گلزار شهدا صادر شد همچنین بر کنترل بازارهای روز نظارت لازم می‌شود.

کیانی با تاکید بر اینکه مردم آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: همه ادارات از میزان جلسات غیر ضروری خود کاسته‌اند و تمهیدات بهداشتی و تهیه اقلام بهداشتی را جدی گرفته‌اند.

وی در خصوص کنترل فضاهای شهری و اقدامات شهرداری خمینی‌شهر، افزود: کنترل و ضدعفونی پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تاکسی‌ها و توجه به جمع‌آوری به موقع زباله توسط شهرداری خمینی‌شهر انجام شد و همه امور شهری خوشبختانه با همکاری جهادی مردم در حال انجام است.

کیانی گفت: شهرداری خمینی‌شهر نسبت به تهیه ماسک و مواد شوینده برای کارکنان خود اقدام کرده است و در اختیار نیروهای خدماتی خود قرار داده و کمبودی تاکنون در این زمینه نبوده است و همچنان همه اقدامات لازم برای کنترل امور توسط همه ادارات ادامه دارد.

کد خبر 414147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.