جمع‌آوری وانت‌بارها و کافه‌های سیار سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج از جمع‌آوری برخی از وانت‌بارها و کافه‌های سیار این شهر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: شب گذشته و در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص مقابله با ویروس کرونا تمامی وانت بارها و اغذیه‌فروشان میدان گاز جمع‌آوری شدند.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان عرضه قلیان و مواد خوراکی در معابر شهری بسیار خطرناک است و بر تعطیلی این مکان‌ها تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج اضافه کرد: یکی از مکان‌هایی که در سطح شهر اقدام به عرضه قلیان کرده و از لحاظ بهداشتی وضعیت مناسبی نداشته، کافه‌های ثابت و سیار در میدان گاز سنندج است که در راستای مقابله با ویروس کرونا و همچنین اقدامات پیشگیرانه موضوع جمع‌آوری این وانت‌بارها در مسیر میدان گاز در جلسه شورای تأمین شهرستان و استان مطرح و مصوب شد.

حیدری گفت: به تمامی این دست‌فروشان در این مسیر تذکرات لازم مبنی بر جمع آوری و تخلیه مسیر میدان گاز توسط نیروهای اجراییات شهرداری منطقه یک و سه داده شد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای تأمین شهرستان و استان و همچنین مصوبه ستاد بحران در خصوص مقابله با ویروس کرونا، شب گذشته با همکاری مراجع قضائی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت تمامی این وانت بارهای ثابت و سیار جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج از تمامی دستگاه‌های که در اجرای طرح جمع‌آوری دست‌فروشان این مسیر شهرداری را یاری کردند تشکر کرد و افزود: برخی از دست‌فروشان در این مسیر داوطلبانه نسبت به جمع‌آوری وانت‌بارهای خود اقدام کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 414134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.