آمار فوتی کرونا در اصفهان به ۱۵ نفر رسید/۲۵ نفر بهبود یافتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافته و مرگ و میر ناشی از کرونا را در اصفهان تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان اصفهان تا ۱۹ اسفند ماه به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۸۵ نمونه از افراد مشکوک به کرونا در استان اصفهان نمونه گیری شد که بررسی‌ها بیانگر این بود که ۷۶۲ مورد از این افراد کرونا نداشته و ۳۲۳ مورد مبتلا به کرونا بوده‌اند.

وی در خصوص تفکیک جنسیتی افراد مبتلا به این بیماری در استان اصفهان افزود: از تعداد افراد مبتلای قطعی به کرونا در استان اصفهان ۲۰۴ مرد و ۱۱۶ نفر زن بودئه‌اند که میانگین سنی آنها ۵۸ ساال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان بهبود یافته‌اند، افزود: ۲۸۳ نفر هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند و تعداد فوتی‌ها به ۱۵ نفر رسیده است.

نجیمی افزود: آمار افراد مبتلا به کرونا به ترتیب در اصفهان ۱۸۰ مورد، اردستان ۱۳، چادگان دو نفر، خمینی شهر ۹ نفر، خوانسار چهار مورد، سمیرم سه مورد، شاهین شهر ۱۶ مورد، شهرضا هشت مورد، فریدن دو مورد، فلاورجان هفت مورد، گلپایگان ۱۰ مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۳ مورد، نائین ۱۱، نجف اباد ۲۰ و نطنز ۱۳ نفر بوده است.

کد خبر 414127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.