به کمک نیروهای نظامی و انتظامی شیراز را قرنطینه کنید

عضو شورای شهر شیراز از استاندار فارس درخواست کرد با قرنطینه شهر، مانع از بروز یک فاجعه انسانی در شیراز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا دستغیب در نامه‌ای به استاندار فارس خواستار قرنطینه شیراز شد. متن این نامه را در ادامه می‌خوانید:

"استاندار محترم فارس
جناب آقای دکتر رحیمی

با سلام
احتراماً همانگونه که مطلعید ورود بیماری اخیر کرونا (ویروس کووید ۱۹) به کشور و استان فارس، تعداد زیادی از هموطنان و شهروندان شیرازی را مبتلا کرده است. در این میان، عدم رعایت نکات بهداشتی توسط عده‌ای از شهروندان به ویژه در مراکز پر تردد شهر و همچنین کمبود وسایل بهداشتی مانند مواد ضد عفونی کننده و وسایل ایمنی، موجبات نگرانی و ناراحتی شهروندان را فراهم آورده است و متأسفانه شاهد افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در شیراز هستیم که قطعاً" با بی توجهی، شاهد افزایش بیشتر انتشار و ابتلای مردم به این ویروس خواهیم بود.

بنابراین اینجانب به عنوان نماینده اول مردم شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز، از جنابعالی به عنوان نماینده ارشد دولت در استان فارس درخواست دارم که با تصمیم درست و قاطع و استفاده از تجارب دیگر کشورها در مهار و مبارزه با این ویروس منحوس، نسبت به قرنطینه کامل شهر شیراز، دستور عاجل صادر فرمائید و مانع از بروز یک فاجعه انسانی در شهر شیراز گردید.

امروز مطالبه افکار عمومی مردم شیراز از جنابعالی این است که با استفاده از نیروهای نظامی و انتظامی، نسبت به این امر اقدام فوری بعمل آورید بدیهی است کوتاهی در این وظیفه، به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

در خاتمه از فداکاری پزشکان، پرستاران، کادر پزشکی و همه دست اندرکاران مبارزه با این بیماری، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم، نام آنان بر بلندای تاریخ ایران خواهد ماند."

کد خبر 414124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.