پاک‌سازی معابر شهر برای استقبال از بهار

معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: در طرح استقبال از بهار که از ١٥ اسفند تا ١٥ فروردین ۹۹ است، طرح پاک سازی معابر شهر از ۱۷ تا ۲۲ اسفند با هدف رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت شهر همدان برای استقبال از بهار اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، وحید علی ضمیر اظهار کرد: این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری در رفت و روب و جمع آوری معابر، فضای سبز و پارک‌ها، جلوگیری از سد معابر عمومی، گروه رفع نواقص، تأسیسات و… به منظور پاک سازی، زیباسازی شهر، رفع موانع و با برنامه‌ریزی منسجم و تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهرداری اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح با ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و حدود دو هزار نیروی خدماتی و نظارتی در این روزهای پایان سال، پاک سازی، تنظیف، ضدعفونی معابر شهری، لای روبی جوی‌های روباز، پاک سازی و شستشوی مخازن زباله، رنگ آمیزی نرده‌ها و… را روزانه و به طور مستمر در قالب طرح هفته پاک سازی در محلات مختلف شهر انجام می‌دهد.

شهردار همدان اظهار کرد: نیروهای فنی نیز در آن خیابان حاضر می‌شوند و کار لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جالیز و پیاده روها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن شهروندان با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در راستای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می‌شود.

ضمیر ادامه داد: به منظور رفع آلایندگی‌ها و کنترل شیوع ویروس کرونا، تمامی معابر، تأسیسات و مبلمان شهری نیز به طور روزانه و مستمر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری در سه نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

توجه ویژه مردم به پویش در منزل بمانیم

علی ضمیر با بیان اینکه ضدعفونی کردن معابر ادامه خواهد داشت، افزود: گندزدایی و ضدعفونی شهر توسط شهرداری به معنی نداشتن خطر و حضور عادی مردم در خیابان‌ها نیست و انتظار می‌رود مردم به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و به پویش در منزل بمانیم توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 414121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.