کرونا سبب لغو بیش از هزار برنامه نوروزی در خمینی‌شهر

شهردار خمینی شهر گفت: برای حفظ سلامتی مردم بیش از یک‌هزار برنامه نوروزی شهرداری را لغو کردیم.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر حاج‌حیدری از لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: به دلیل حفظ سلامتی مردم بیش از یک‌هزار برنامه نوروزی که در قالب نشاط و شادابی برنامه‌ریزی شده بود را لغو کردیم.

وی با اشاره به تمهیدات نوروزی، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از ماه‌های گذشته با تشکیل جلسات مختلف تمهیدات مختلفی را برای استقبال شایسته از مهمانان نوروزی پیش بینی کرده و قرار بود این برنامه‌ها از اواخر اسفند با برگزاری پیک نوروزی آغاز شود.

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به اهمیت حفظ سلامت جامعه از برگزار نشدن جشنواره "گل شب‌بو" خبر داد و افزود: جشنواره گل شب بو و گل‌های بهاره چهار دوره در خمینی‌شهر برگزار شد و امسال قرار بود این جشنواره به صورت کشوری در منطقه گردشگری چشمه لادر برگزار شود که برگزاری این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

حاج‌حیدری ادامه داد: تراکم جمعیت خمینی‌شهر زیاد است؛ از شهروندان می‌خواهیم که ویروس کرونا را جدی بگیرند و در اجتماعات شرکت نکنند. زباله‌ها را به موقع از خانه بیرون بگذارند، زیرا زباله‌ها کانون آلودگی هستند و گذاشتن آن بر سر خیابان‌ها و معابر، شیوع ویروس را تشدید می‌کند.

وی گفت: همگام با گندزدایی معابر شهری در روزهای اخیر پروژه رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین شهر برای استقبال از بهار در حال اجرا است.

منبع: ایسنا

کد خبر 414109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.