موشکافی شکست اینتر در جدال با یوونتوس

در جدالی حساس و تماشایی، یوونتوس با دو گل رمزی و دیبالا موفق شد در حالی اینتر را شکست دهد که ورزشگاه خانگی بانوی پیر تحت تأثیر شیوع کرونا خالی از تماشاگر بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، شاگردان کونته شب گذشته در دیداری حساس برابر یوونتوس صف آرایی کردند. اگرچه به زعم بسیاری با برگزار این دیدار شدن پشت درهای بسته، شانس پیروزی اینتر افزایش یافت، اما بازی در نهایت به سود بانوی پیر به پایان رسید تا اینتر از کورس قهرمانی خارج شود.

البته این شکست، اولین ناکامی نراتزوری در هفته‌های اخیر نبوده و اینتری ها دو شکست برابر ناپولی و لاتزیو را نیز تجربه کرده اند. عدم موفقیت در دیدارهای حساس، اینتر را از کورس قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی عقب انداخته و حالا شرایط تیم کونته بسیار ناامید کننده شده است.

با این اوصاف، می‌توان گفت که ماشین پرجنب و جوش کونته دیگر آن نشاط و جوشش اوایل را ندارد و حالا در سرازیری سختی قرار گرفته است. چندماهی است که نتایج باب میل اینتر نیستند و قطار شکست‌ها و تساوی‌ها، پشت سر هم ردیف شده است. در این میان اگر پیروزی هم به دست می‌آید آن چنان مقتدرانه نیست و بیشتر خفیف است و سخت.

در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه، آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر گفت: فاصله‌ای که در حال حاضر در جدول وجود دارد ناشی از بازی‌های رودررو است. بازی پایاپای بود اما ریتم بازی پس از گل اول از دست ما رفت و برای همین یووه به مرور بهتر شد و ما افت کردیم.

او ادامه داد: نیمه اول شرایط کاملاً برابر بود. نیم دوم را خوب آغاز کردیم و بازی در کنترل خود داشتیم اما گل رمزی همه چیز را تغییر داد. این تغییر فقط به مسائل فنی مربوط نیست و از لحاظ روانی نیز ما افت کردیم و نتوانستیم بازی را به سود خود برگردانیم.

کونته همچنین درباره خروج اینتر از کورس قهرمانی اظهار کرد: باید مثبت فکر کنیم. از شکست‌ها درس بگیریم و با مقایسه‌های مناسب کیفیت خود را از هر لحاظ بهبود ببخشیم. می‌توانیم بهتر از این باشیم و نباید شرایط یوونتوس را که چندسال است مرحله به مرحله رشد کرده، با شرایط تیم ما که تنها هشت ماه است در مسیر رشد قرار گرفته، یکی دانست.

کد خبر 414102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.