این مواد غذایی ویروس کرونا را نابود می‌کند

یک متخصص تغذیه آلمانی، خوردن هویج، کلم بروکلی و کلم معمولی را برای مبارزه با کرونا مؤثر می‌داند.

به گزارش ایمنا، "فون بروچ"، متخصص تغذیه آلمانی معتقد است محصولاتی مانند هویج و کلم به شما کمک می‌کند تا از بدن خود در برابر ویروس جدید محافظت کنید. در اواخر زمستان، بسیاری از افراد از کمبود ویتامین رنج می‌برند، بدن به دلیل کمبود خورشید به شدت تضعیف می‌شود. به همین دلیل اسفناج باید به رژیم غذایی اضافه شود. کاهو مانعی برای رشد ویروس‌ها محسوب می‌شود و هویج تجدید سلول‌ها و استحکام کل ارگانیسم را تسریع می‌کند.

به عقیده این متخصص، سبزیجات و میوه‌های نارنجی رنگ حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین B۳ است. هویج به دفع سموم کمک می‌کند، کلم بروکلی دارای فسفر، روی و ویتامین C است؛ این مواد سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت می‌کند. به گفته فون بروچ، بدن به دانه‌های آفتابگردان و انواع آجیل نیاز دارد. افراد می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود مغز گردو ، فندق ، بادام زمینی میل کننند. دانه‌ها نیز حاوی مس است که به سنتز آنزیم‌ها برای تأمین اکسیژن خون کمک می‌کند.

فون بروچ توصیه کرد که افراد از خوردن کلم خودداری نکنند؛ فقط ۱۵۰ گرم کلم به دریافت روزانه ویتامین C کمک می‌کند و منیزیمی که در کلم است، عملکردهای محافظتی بدن را تقویت می‌کند.

منبع: اسپوتنیک

کد خبر 414097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.