محوطه منارجنبان و آتشگاه ضدعفونی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات پشتیبانی و مدیریت مقابله با بحران کرونا به حالت آماده باش درآمده است.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه ٩ شهرداری اکیپ ضدعفونی این منطقه تمامی اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی، معابر و بوستان‌ها، پارک‌ها و وسایل بازی کودکان، ایستگاه‌های اتوبوس و جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اماکن عمومی از روزهای گذشته محوطه عمارت منارجنبان و کوه آتشگاه نیز توسط نیروهای شهرداری منطقه ٩ ضدعفونی و گندزدایی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها، تاکسی‌های درون شهری، ساختمان اداری منطقه، معابر، اماکن و فضاهای عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط عوامل شهرداری منطقه هر روز در چند نوبت گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا هنگام شب که میزان تردد کاهش می‌یابد، محل‌های عمومی، جایگاه‌های سوخت، خیابان‌ها و مکان‌های در معرض آلودگی ضدعفونی می‌شود.

روحانی تاکید کرد: شهرداری منطقه ٩ با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات پشتیبانی و مدیریت بحران، برای مقابله با شیوع کرونا به حالت آماده باش درآمده و با تمام توان و ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم فضاهای عمومی را در حد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان این منطقه بدون نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی در سطح منطقه رفت و آمد کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بارگیری و تخلیه زباله‌ها، شست‌وشوی مخازن پسماند در تمام محله‌های منطقه ٩ با سرعت قابل توجهی در حال انجام است تا از این طریق شاهد زباله‌گردی نباشیم، گفت: در این راستا از شهروندان خواستار رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و نظافت شهر هستیم چرا که ریختن زباله در معابر و خیابان باعث افزایش شیوع ویروس کرونا می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمینه راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح منطقه ٩ تبلیغات محیطی زیادی شده و پوسترها، بسته‌های محفاظتی و آموزشی در اماکن عمومی منطقه توزیع شده است.

روحانی با اشاره به تمدید مهلت پرداخت عوارض بر اساس دستور شهردار اصفهان، گفت: با توجه به تمدید زمان پرداخت عوارض خودرو، نوسازی و کسب و پیشه و مواردی از این قبیل که مراجعه‌کنندگان زیادی دارند، شهروندان به جای پایان اسفند می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده برای انجام این امور به شهرداری مراجعه کنند.

کد خبر 414089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.