فولادگر: اعتباری به استان ها برای مقابله با کرونا اختصاص نمی یابد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود استان‌ها از منابع مالی خود در جهت مقابله با بیماری کووید ۱۹ هزینه کنند؛ استان اصفهان منتظر کمک‌های دولتی نمی‌ماند زیرا تمامی استان‌های کشور درگیر این بیماری هستند.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان اظهار کرد: اعتباری که دولت به مبحث مقابله با کرونا اختصاص داده چندان زیاد نیست که بتوان بین استان‌ها تقسیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر انتظار می‌رود استان‌ها از منابع مالی خود در جهت مقابله با این بیماری هزینه کنند همانگونه که در حال حاضر برخی شرکت‌های استان اصفهان در زمینه تأمین تجهیزات بهداشتی و درمانی فعال شده‌اند و تولید خود را مضاعف کرده‌اند؛ استان اصفهان منتظر کمک‌های دولتی نمی‌ماند زیرا تمامی استان‌های کشور درگیر این بیماری هستند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ خاطرنشان کرد: در بودجه ۹۹ اعتباراتی برای کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیش بینی شده است؛ از همین رو اعتباراتی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان نیز اختصاص می‌یابد. متأسفانه در سال‌های گذشته استان اصفهان سهمی کمتر از حق خود دریافت کرده است.

کد خبر 414080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.