مستاجران شهرداری بانه از پرداخت اجاره اسفند معاف شدند

شهردار بانه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظو کمک به کسبه و اصناف، کرایه اسفندماه از مستاجران مغازه‌های شهرداری این شهر دریافت نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، وریا وثوقی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بر بازار بانه تأثیر منفی زیادی گذاشته است، اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران پاساژها که اجاره نشین شهرداری هستند با توجه به رکود بازار توان پرداخت اجاره ندارد بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری تصمیم گرفتند اجاره اسفندماه این افراد بخشیده شود.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمام امکان عمومی بانه شامل پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌ها هر ۱۲ ساعت یک بار توسط نیروهای شهرداری با محلول مخصوص ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

شهردار بانه افزود: در راستای کمک به پرسنل بخش کرونا بیمارستان رازی بانه از طرف شهرداری ۲۰۰ دست لباس ایزوله به آنها اهدا شد و یکصد میلیون ریال کمک نقدی نیز به کمپین هه‌نگاویک بو ژیان (تلاش برای زندگی) به جهت تهیه محلول ضدعفونی کننده و توزیع رایگان آن میان مردم اختصاص یافت.

وثوقی یادآور شد: هشدارهای لازم مبنی بر در خانه ماندن به شهروندان داده شده و تعداد زیادی از بیلبوردهای سطح شهر نیز مزین به پیام‌های آموزشی در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شده و تمام راهکاری پیشگیری از طریق این تبلیغات به مردم ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مهلت برخورداری از تخفیف عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت مال سال ۹۹ تمدید شد همچنین مصوب گردید تا در دو ماه نخست سال آینده بر اساس لایحه درآمدی سال ۹۸ فعالیت کنیم.

شهردار بانه گفت: برای تهیه ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده کارکنان بخش حمل و نقل درون شهری نیز یکصد میلیون ریال هزینه کردیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 414078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.