پارااسکی‌بازان به دنبال حضور در کمپ‌های تمرینی

رئیس انجمن پارااسکی کشورمان درباره برنامه های این انجمن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن پارااسکی کشورمان اظهار داشت: دومین مرحله اردو آمادگی تیم ملی از ۲۰ بهمن تا پنجم اسفند ماه در پیست‌های دیزین و شمشک برگزار شد و ورزشکاران در ماده‌های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

وی ادامه داد: در طول اردوها، از ملی پوشان رکوردگیری کردیم تا وضعیت آنها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. خوشبختانه برگزاری اردوها به صورت غیرمتمرکز باعث شد تا ورزشکاران از فضای تمرین دور نمانند و عملکرد آنها رو به پیشرفت باشد.

شمشکی افزود: اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا، پیست‌ها تعطیل و اردوها لغو شده است تا سلامتی ورزشکاران حفظ شود. اما در طول اردوهایی که از ابتدای دی ماه با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد توانستیم با استفاده از فرصت، نسبت به سال‌های قبل تمرین بیشتری با ورزشکاران داشته باشیم‌.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبالی که از سوی افراد دارای معلولیت برای حضور در رشته پارااسکی صورت گرفته است، اکنون حدود ۴۵ ورزشکار در هر ۳ ماده فعالیت دارند.

رئیس انجمن پارااسکی در پایان گفت: امسال بانوان ورزشکار ما در کمپ دوبی و کره جنوبی حاضر شدند و اکنون در سال آینده نیز با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، به دنبال حضور در کمپ‌های تمرینی هستیم تا ورزشکاران ما با به روز ترین قوانین و تمرینات آشنا شوند.

کد خبر 414077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.