نصب ۱۵۰ بنر آموزش پیشگیری از کرونا در فردیس

شهردار فردیس از نصب ۱۵۰ بنر آموزشی با موضوع پیشگیری از ابتلا به کرونا در این شهر خبر داد و گفت: مدیریت شهری فردیس سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند را به طور مداوم ضد عفونی می‌کند.

محمد خسرو زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان البرز، با تمام توان در راستای اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی و مقابله با آن اقدام کرده است، اظهار کرد: تا کنون بیش از ۱۵۰ بنر در راستای اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فردیس نصب شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری فردیس در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بیش از ۱۰ هزار بروشور آموزشی را بین شهروندان توزیع کرده‌اند، اضافه کرد: بیش از سه هزار پوستر در شهر نصب و ۱۲ هزار و ۵۰۰ پیامک آموزشی نیز در همین راستا به شهروندان ارسال شده است.

شهردار فردیس با بیان اینکه همکارانم در حوزه خدمات شهری مناطق مختلف شهر را ضد عفونی کرده‌اند، اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا لازم است سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند، مانند جداره دیوارها، پل‌های عابر پیاده، سرویس‌های بهداشتی پارک و بوستان‌های شهر، مساجد و ادارات خدمات‌رسان ضد عفونی شود.

خسروزاده با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس قصد دارد پکیج‌های آموزشی و پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا را تهیه و بین شهروندان توزیع کند، اضافه کرد: حفظ سلامتی شهروندان برای مدیریت شهری فردیس از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان در ریشه کن کردن ویروس کرونا، افزود: از شهروندان می‌خواهیم که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در خانه بمانند تا این وضعیت به پایان برسد؛ مدیریت شهری فردیس نیز برای افزایش آرامش و امنیت شهروندان تا پایان وضعیت اضطراری از همه امکانات خود استفاده می‌کند.

کد خبر 414068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.