فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود

شهردار تبریز گفت: برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک‌های محله‌ای در سال ۹۹ است که در این راستا تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در این باره اظهار کرد: فاز دوم و سوم پارک سلامت نیز همزمان در دستور کار شهرداری تبریز قرار داشته و افزون بر آن، تملک خانه‌های تاریخی همجوار با این پارک (همچون خانه تاریخی کلانتر) و الحاق آنها به مجموعه پارک سلامت، موجب توسعه فضای سبز منطقه به مساحت ۳.۵ هکتار و افزایش سرانه فضای سبز شهری تبریز می‌شود.

وی با اشاره به تملک باغات تبریز در سال ۹۹ تصریح کرد: تلاش مدیریت شهری در سال ۹۹ توسعه فضای سبز پایدار شهری و افزایش سرانه فضای سبز است که تلاش داریم این مهم را با تملک باغات سطح شهر به انجام رسانیم.

شهردار تبریز یادآور شد: تلاش داریم با توسعه فضای سبز شهری هم در بحث پیشگیری از آلودگی هوا و هم در بحث ایجاد فضاهای مطلوب و مناسب برای گذران اوقات فراغت، گام‌های اساسی برداریم.

وی خزانه گل و گیاه شهرداری را عاملی برای ارتقا کیفیت فضای سبز شهری عنوان کرد و گفت: تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز در تمامی مناطق در دستور کار قرار گرفته است که علاوه بر کاهش هزینه‌های شهرداری، با کیفیت بالایی تولید می‌شوند که اثرات ماندگاری زیادی نیز دارند.

کد خبر 414058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.