ضدعفونی و گندزدایی کشتارگاه صنعتی دام اراک

معاون خدمات شهری و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا شهرداری اراک گفت: محوطه‌های داخلی و بیرونی کشتارگاه صنعتی دام، جهت رفع آلودگی‌های احتمالی توسط اکیپ سیار ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا شهرداری اراک ضدعفونی و گندزدایی شد.

محمد عسگری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا مجموعه مدیریت شهری اراک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با تمام توان و پشتکار برای تحقق آن اقدام می‌کند.

وی با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی کشتارگاه صنعتی دام اراک افزود: محوطه‌های داخلی و بیرونی کشتارگاه صنعتی دام، جهت رفع آلودگی‌های احتمالی توسط اکیپ سیار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرداری اراک ضدعفونی و گندزدایی شد.

راه اندازی اتاق ایزوله در منطقه یک

حسین زندیه وکیلی، شهردار منطقه یک اراک نیز با اشاره به راه اندازی اتاق ایزوله در این منطقه اظهار کرد: از آنجا که شهرداری یکی از اداراتی است که در طول ساعات اداری روز با حجم زیادی از مراجعات مردم مواجه است، لذا در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، اتاق ایزوله در ابتدای در ورودی ساختمان منطقه راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: تمامی شهروندانی که برای پیگیری امور خود به این منطقه مراجعه می‌کنند ابتدا دست‌های خود را ضدعفونی و با تحویل گرفتن یک جفت دستکش وارد ساختمان منطقه می‌شوند.

کد خبر 414057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.