ویروس شکایت در جان سرخابی‌ها/ عملیات فریب

بالاخره عملکرد ضعیف مدیران سرخابی طی یکی دو سال گذشته تأثیر خود در مسائل مالی را گذاشت و در شرایط سخت مالی کشور باید پرسپولیس مبلغی نزدیک به ۱۷ میلیارد به برانکو پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۹ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "ویروس شکایت در جان سرخابی‌ها" به بالا رفتن تعداد شکایت‌ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات از سوی باشگاه پرسپولیس و استقلال برداخت، شکایت‌هایی که سرآمد آن شکایت ۱ میلیون یورویی برانکو از پرسپولیس است که باید به مربی کروات سرخ‌ها پرداخت شود.

"گل" با عنوان "کاتانچ از بشار خواسته فعلاً به ایران برنگردد" به قوت گرفتن احتمال بازگشت دیرتر از موعد بشار به پرسپولیس پرداخت، هافبک خلاقی که یکی از سرمایه‌های اصلی فوتبال عراق به حساب می‌آید و سرمربی تیم ملی این کشور به همین راحتی‌ها نمی‌گذارد بشار به ایران بگذرد و بازگشت او در گرو کنترل ویروس کرونا در ایران است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دلواپسان نگران نباشند مربی همزمان نیستم" به اظهارات کریم باقری بعد از پیوستن به نیمکت تیم ملی پرداخت، مربی باانگیزه سرخ‌ها که فقط در زمان‌های تمرین تیم ملی به اسکوچیچ و دوستان اضافه می‌شود.

"هدف" با عنوان "این یعنی همدستی با کرونا" به تمدید تمرین تیم‌های لیگ برتری در روزهای شیوع گسترده کرونا در کشور پرداخت، این تمرین‌ها در حالی برگزار می‌شود که ستاد مقابله با کرونا با تلاش‌های خود لیگ را تعطیل کرد اما برخی تیم‌های لیگ برتری هنوز به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

"ایران ورزشی" با عنوان"عملیات فریب" از فریب فیفا در بحث جزئیات اساسنامه توسط فدراسیون فوتبال نوشت، فریبی که مطمئناً عواقبی نیز خواهد داشت و تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال اولین از اولین عواقب آن است.

"پیروزی" با عنوان"عرب نقش اول روزهای جهنمی پرسپولیس" به نحوی ایرج عرب را مقصر بدهی‌های میلیاردی فعلی سرخ‌ها دانست، کسی که به اصطلاح سرخ‌ها برانکو را فراری داد و حالا میلیاردها تومان بدهی نیز روی دست پرسپولیس گذاشته است.

"صدای سپاهان" با عنوان "مبارزه تا آخرین لحظه ادامه دارد" به ادامه دادن تمرینات طلایی پوشان با جدیت و به سوی قهرمانی پرداخت، تیمی که با شکست پرسپولیس می‌توانست فاصله خود با قهرمانی و صدر جدول را کم کند اما اشتباهات متعدد آنها مانع برگزاری بازی و در نتیجه باخت انضباطی آنها شد.

کد خبر 414039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.