آغاز احداث مجتمع صنفی پرندگان بومی اصفهان از فروردین ۹۹

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجتمع صنفی پرندگان بومی ذبحی اصفهان از فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که سالیان سال در کمیته امنیت و سلامت غذای استانداری مطرح بود، موضوع انتقال فروشندگان پرندگان ذبحی یا بومی که بیشتر خیابان عطار نیشابوری است به محلی مناسب بود.

وی افزود: با توجه به این که فعالیت این واحدهای صنفی در مجاورت واحدهای مسکونی مخاطره‌آمیز است، زمینی با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفی پرندگان بومی ذبحی اصفهان را احداث و ۲۰ واحد صنفی آن را از سطح شهر به این محل انتقال دهیم، البته مقرر شده دامپزشک نیز در این کشتارگاه کوچک مستقر و بر سلامت طیور ذبحی نظارت کند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات ساخت و ساز این پروژه از فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود که امیدواریم بتوانیم در مدت هفت ماه اآن را بنا کنیم و در اختیار واحدهای صنفی قرار دهیم.

وی ادامه داد: این پروژه مشارکتی شش میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با مشارکت بخش خصوصی و واحدهای صنفی تأمین می‌شود.

مجیری با اشاره به ساماندهی فروشندگان موتورسیکلت شهر اصفهان به ویژه در خیابان سروش، گفت: از دو سال پیش برای احداث مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان پیگیری زیادی شده تا آن را با مشارکت بخش خصوصی احداث کنیم.

وی با بیان اینکه ابتدای سال ۹۹ قرارداد پروژه مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان منعقد و عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد، اظهار کرد: مجتمع صنفی موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با زیرساخت ۷۲ هزار مترمربع است که پس از اعلام فراخوان، سرمایه گذار جذب شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای ایجاد شهرک تولیدی طلا، نقره و زیورآلات اصفهان نیز با همکاری بخش خصوصی (شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان) زمینی در مجاورت خیابان یازدهم شهرک صنعتی جی به وسعت ۳۰ هکتار به این امر اختصاص یافته و قرار است ۱۴۷ هزار مترمربع ساخت انجام شود.

وی افزود: شهرداری مجوز لازم را به بخش خصوصی داده و تا قبل از پایان سال آغاز این پروژه بزرگ کلنگ‌زنی می شود تا این طرح اولین پروژه شهرک طلا در کشور شود.

کد خبر 414029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.