برگزاری ۳۰ فراخوان برای اجرای پروژه‌های مشارکتی در شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی، حمل و نقل و محیط زیست ۳۰ فراخوان برگزار شده است.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرداری اصفهان، در برخی از مناطق دستاوردهای بسیار خوبی داشتیم و قراردادهای زیادی منعقد شده است،

وی تصریح کرد: امسال ۳۰ فراخوان در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی، حمل و نقل و محیط زیست ۳۰ فراخوان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان افزود: این فراخوان‌ها شامل پروژه‌های مبتنی بر مشارکت مدنی است که در قالب قراردادهای مشارکتی تحت عنوان قراردادهای B.O.T (ساخت، بهره‌برداری و واگذاری) مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ براساس اطلاعات موجود مساحت زمین‌هایی که در شهرداری به مشارکت گذاشته شده ۲۲ هزار متر مربع بوده و براساس متراژ تقریبی قراردادها، حدود ۱۸۰ هزار مترمربع زیربنای پروژه‌های مشارکتی بوده است، گفت: شهرداری به برخی پروژه‌های ورزشی و فرهنگی نیز ورود پیدا کرد و در یک ساختار مبتنی بر گردش کار اقدامات خوبی انجام داد.

رئیسی ادامه داد: سرمایه گذاری، اتفاقی یک ماهه نیست، بلکه باید پروسه‌ای طی شود تا سرمایه گذاری به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه‌های مولدسازی دارایی‌های موجود شهرداری، اظهار کرد: امسال برخی ایستگاه‌های مترو را به کاربری مورد نظر رساندیم، همچنین در حوزه IT با همکاری مدیریت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان، بهره‌برداری از کانال‌های ارتباطی فیبرنوری را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای ایجاد بازار بزرگ موتورسیکلت و ساماندهی موتورسیکلت فروشان پروژه‌ای با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری در برنامه قرار گرفته است، تصریح کرد: موضوع استفاده از انرژی‌های نو را نیز با احداث نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری سازمان میادین دنبال کردیم که امیدواریم این طرح‌ها بر اساس فرایند تعریف شده به نتیجه برسد.

وی گفت: یکی از پروژه‌های مولدسازی عرصه‌های در اختیار شهرداری فضای قابل توجه زیرگذر میدان امام علی (ع) بود که با همکاری شهرداری منطقه سه و در یک فرآیند مشخص مولدسازی شده و در روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 414025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.