تا حالا خودمان خراب کردیم رفقا!

چهارصد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تا حالا خودمان خراب کردیم رفقا" عنوان نخست از این روزنامه است. این روزها و با فاصله گرفتن پرسپولیس از سایر تعقیب‌کنندگانش، موجی علیه این تیم به راه افتاده که برخی درصدد مهندسی کردن قهرمانی این تیم هستند. در حالی پرسپولیس در مسیر پوکر قرار دارد که سایر مدعیان با نتایج ضعیف شأن کمک ویژه ای به این تیم کردند.

"آن روز خاطره انگیز استاد با ستاره‌های فوتبال انگلیس" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به در گذشت هوشنگ ظریف استاد تار ایران دارد. هوشنگ ظریف استاد تار که اخیراً در ٨١ سالگی درگذشت ده سال قبل در لندن در کنسرت اکبر گلپا در مقابل چشم ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان هنر موسیقی ایرانی را به نمایش گذاشت و در پایان با آنان عکس یادگاری گرفتند.

"اسکوچیچ باید دیسیپلین قبل را ادامه دهد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های رضا پرکاس مربی ایرانی شاغل در لیگ بنگلادش دارد. او بر این باور است که اسکوچیچ در صورتی موفق می‌شود که بتواند راه کی روش را برود. چرا که تیم ملی با سیستم و تفکرات کی روش هماهنگ شده و این مربی در صورتی که دیسیپلین قبلی را ادامه دهد موفق خواهد شد.

برای مشاهده از صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 414016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.