۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
جمع‌آوری دستفروشان در خلخال

شهردار خلخال از اجرای طرح جمع‌آوری شغل‌های مزاحم مانند دستفروشان ، دوره‌گردها و وانت‌های بارفروش پراکنده در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، صباح‌الدین برزگر اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای دستورالعمل و مصوبه ستاد قرارگاه زیستی شهرستان و ابلاغیه این ستاد به شهرداری برای ادامه پیشگیری از گسترش بیماری کرونا در جامعه اجرا و فعالیت دستفروشان، دوره‌گردها، چرخ دستی‌ها و وانت‌های بارفروش حامل میوه، پراکنده در نقاط مختلف شهر از روز گذشته متوقف و اجازه هیچ‌گونه فعالیتی به این شغل‌ها داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از اجرای این طرح تعدادی از وانت‌بارفروش‌های حامل میوه به میادین حواشی شهر پناه برده و در این محل‌های خلوت میوه می‌فروختند، گفت: با ورود پلیس مبارزه با سد معابر و شغل‌های مزاحم، هم‌اکنون بساط وانت‌های بارفروش‌ از همه نقاط شهر جمع‌آوری شده است.

شهردار خلخال ادامه داد: با هدف پیشگیری از آلودگی میوه و تره‌بار توزیع شده در شهر از طریق میوه‌فروشی‌های دارای پروانه کسب، ضمن ضدعفونی روزانه معابر و پیاده‌روها با خودروهای شهرداری، میوه‌فروشان از گذاشتن میوه در خارج از مغازه و محل کسب خود منع شده و در صورت مشاهده چنین مواردی میوه‌های خارج از میوه‌فروشی با کمک پلیس مبارزه با سد معابر شهرداری جمع‌آوری و معدوم خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 413991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.