تعداد جانباختگان کرونا در اصفهان به ۱۲ نفر رسید/۲۵۳ بیمار مبتلا بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار ابتلاء، مرگ و میر و بهبود یافته بیماری کرونا در استان اصفهان را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین آمار ابتلاء به بیماری کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: تاکنون ۹۹۱ نفر از افراد مشکوک به بیماری کرونا در استان اصفهان تست داده‌اند که نتیجه آزمایش ۷۰۵ نفر منفی و ۲۸۶ نفر نمونه مثبت و بیمار قطعی کرونا بوده اند.

وی با بیان اینکه از تعداد بیماران قطعی مبتلا به کرونا در استان اصفهان ۱۷۹ نفر مرد و ۱۰۷ زن هستند، افزود: متوسط سن ابتلاء به این بیماری در استان اصفهان ۵۸ سال است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اصفهان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند، گفت: ۲۵۳ نفر هنوز در بیمارستان‌های مرجع و بخش‌های تعیین شده در بیمارستان‌های استان اصفهان تحت درمان هستند.

وی در خصوص آمار فوتی‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان نیز اظهار کرد: تاکنون ۱۲ نفر بر اثر این بیماری در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

نجیمی افزود: آمار افراد مبتلا به کرونا به ترتیب در اصفهان ۱۶۴ مورد، اردستان ۱۳، چادگان دو نفر، خمینی شهر چهار نفر، خوانسار سه مورد، سمیرم دو مورد، شاهین شهر ۱۳ مورد، شهرضا هشت مورد، فریدن دو مورد، فلاورجان هفت مورد، گلپایگان پنج مورد، لنجان ۱۲ مورد، مبارکه ۱۰ مورد، نائین ۱۱، نجف اباد ۱۷ و نطنز ۱۳ نفر بوده است.

کد خبر 413980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    چرا اصفهان مرزاشو نمیبنده چرا مراکز تفریحی رو مثل بقیه شهرستانها تعطیل نمیکنه تروخدا آقای استاندار به مردم رحم کنید این مراکز رو تعطیل کنید تا مسافر نیاد
  • فرهاد IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    1 0
    اما کاشان پس چی شد
    • عاطفه IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      0 0
      کاشان چون نظام پزشکی جداگونه داره همیشه امارش دیر میرسه
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    خواهشا با جون مردم بازی نکنید ومسافر راه ندید در ضمن درمان بیماران قم در شهر خودشون انجام بشه.
  • ۱۱۴۰۶۹۴۳۲۴ IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    چرا ادارت تعطیل نمیشودجان مردم درخطر