هر برنامه‌ای بدون صداقت در برابر کرونا شکست می‌خورد

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت گفت: تا زمانی که صداقت و در پی آن جلب اعتماد عمومی وجود نداشته باشد هر استراتژی و برنامه‌ای محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهراد ذاکری در صفحه اینستاگرام خود درباره جلسه کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت نوشت: جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت با حضور دکتر قربانی نماینده تام الاختیار وزیر و دوستان بزرگوار شورا و مهمانان دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی برگزار شد. تمام دغدغه‌های تک تک شما عزیزان در این جلسه منعکس شده و بر ضرورت قرنطینه و تعطیلی فعالیت‌های غیر ضروری تاکید شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که صداقت و در پی آن جلب اعتماد عمومی وجود نداشته باشد هر استراتژی و برنامه‌ای محکوم به شکست است. از جناب دکتر قربانی برای ارائه آمار صحیح و اطلاعات درست به مردم درخواست کردیم که امیدواریم انجام شود.

عضو شورای شهر رشت اضافه کرد: ضمن اشاره به اشتباهات مدیریتی و تصمیمات ضعیف، بسیاری از ایرادات به ایشان اعلام شد که امیدوارم تصحیح گردد. نکته قابل تأمل هنوز عدم اقناع رئیس جمهور و هیأت دولت برای اندکی تدبیر است که نمی‌دانم چه زمانی اصلاح خواهد شد. در زمینه کمبود تجهیزات و دارو هم گلایه‌ها بارها در این جلسه تکرار گردید.

وی افزود: به عنوان منتخب مردم در شورای شهر رشت متأسفم که محدوده اختیارات قانونی ما بیشتر از این نیست و هنوز نتوانسته‌ایم بسیاری از ایرادات مشهود را اصلاح کنیم.

کد خبر 413938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.