بررسی "میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹" هواوی

میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، یک لپ تاپ بسیار زیبا با قابلیت حمل بسیار آسان است که از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i۵ یا Core i۷ بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی علاوه بر فعالیت در زمینه گوشی‌های هوشمند، محصولات متنوعی مانند لپ تاپ‌ها و اولترابوک‌ها را نیز تولید و روانه بازار می‌کند. میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، ظاهری زیبا دارد و در اطراف صفحه نمایش آن نیز کمترین حاشیه به چشم می‌خورد. وب کم این لپ تاپ نیز در قسمت زیر کلیدهای صفحه کلید قرار گرفته است تا حاشیه‌ای را در اطراف نمایشگر اشغال نکند. دوربین وب کم یک مگاپیکسلی بین کلیدهای F۶ و F۷ قرار گرفته و به طرز جالبی از جای خود خارج می‌شود. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳.۹ اینچ و رزولوشن آن ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسل است. میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹ دارای وزن ۱.۳۳ کیلوگرم بوده و حمل آن بسیار راحت است.

صفحه نمایش میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، مانند مدل‌های دیگر سری میت بوک پرو از قابلیت لمسی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، قاب نگهدارنده صفحه نمایش به نوعی طراحی شده است که حین لمس کردن آن، تکان زیادی به دستگاه وارد نشود. بر روی دکمه پاور این لپ تاپ یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده حسگر اثر انگشت میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، عملکرد بسیار سریعی دارد و زمانی که خاموش است، حین فشردن کلید پاور، همزمان اثر انگشت کاربر نیز شناسایی و به صورت مستقیم وارد محیط کاربری ویندوز می‌شود. تاچ پد این لپ تاپ از درایورهای پرسیژن مایکروسافت بهره می‌برد و از تمام ژست‌های دو و سه انگشتی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

مدل جدید میت بوک ایکس پرو یعنی نسخه ۲۰۱۹ آن، دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i۵ یا Core i۷ است. این مدل لپ تاپ تا ۱۶ گیگابایت رم، تا یک ترابایت حافظه SSD و یک گرافیک مجزای اندیویا MX ۲۵۰ با کارت گرافیکی دو گیگابایتی از نوع GDDR ۵ دارد. وای فای میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، تا سرعت هزار و ۷۷۳ مگابایت بر ثانیه و بلوتوث آن نسخه ۵ و پورت تاندربولت ۳ آن تا سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه را می‌دهد صفحه نمایش‌هایی با وضوح ۴K یا گرافیک‌های خارجی مانند جیفورس GTX ۲۰۸۰ را به آن متصل کند. همچنین، این لپ تاپ از دو پورت USB-C و یک پورت USB-A ۳.۰ بهره می‌برد.

قدرت شارژدهی باتری این لپ تاپ ۵۷.۴ وات ساعت است که قابلیت پخش ۱۳ ساعت ویدیو یا ۱۴ ساعت کار معمولی را دارد. پورت ۶۵ واتی USB-C این دستگاه می‌تواند باتری لپ تاپ را به سرعت شارژ کند، به طوری که طی ۱۵ دقیقه شارژ قادر است برای مدت سه ساعت کار کند. میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹، می‌تواند تلفن‌های همراهی که از USB Power Delivery پشتیبانی می‌کنند را به سرعت شارژ کند. میت بوک ایکس پرو جدید در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 413910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.