۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
مرد البرزی عزرائیل را جواب کرد

ابتلای یک پزشک زن در قم به ویروس کرونا، ابتلای رئیس نخستین مرکز قرنطینه بیماران کرونایی به کرونا، ممنوعیت سفر به چهارمحال وبختیاری و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه، عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری امروز شنبه_۱۷ اسنفدماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرگ حتمی از بیخ گوش پاراگلایدرسوار البرزی گذشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: پاراگلایدرسوار چهل ساله البرزی پس سقوط از مرگ نجات یافت.

سید فتح الله هاشم نژاد، با اشاره به انجام عملیاتی نجات توسط امدادگران ساعت ۱۵ دیروز در کوه‌های البرز، گفت: پاراگلایدر سوار چهل ساله البرزی پس سقوط از مرگ نجات یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج افزود: پس از اعلام سقوط پاراگلایدر سوار از قله، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به محل حادثه اعزام شدند.

سید فتح الله هاشم نژاد در ادامه گفت: پاراگلایدر سوار پس از سقوط، از ناحیه پا دچار شکستگی باز شده و خون زیادی از دست داده بود.

ابتلای یک پزشک زن در قم به ویروس کرونا

فریبا فراهی پزشک بیمارستان کامکار قم پس از ابتلاء به ویروس کرونا دستور پذیرش خودش در بخش بستری بیماران مبتلا به کرونا را نوشت.

پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها به عنوان نیروهای خط مقدم نبرد با کرونا در حال تلاش حداکثری هستند.

برخی از پزشکان و پرستاران در راه درمان بیماران کرونا به این ویروس مبتلا شده و بعضاً جان باختند؛ نرجس خانعلی زاده از جمله پرستاران جانباخته بر اثر ویروس کرونا است.

اخیراً فریبا فراهی پزشک بیمارستان کامکار قم که در بخش بیماران کرونا فعال بود نیز به این ویروس مبتلا شده و دستور بستری شدن خودش را نوشت.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که این پزشک نام خودش را روی برگه ویزیت به عنوان بیمار نوشته و با مهر خودش دستور به بستری شدنش داده است.

ابتلای رئیس نخستین مرکز قرنطینه بیماران کرونایی به کرونا

رئیس بیمارستان کامکار قم، نخستین مرکز درمانی نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شد.

دکتر خدادادی رئیس بیمارستان کامکار قم که طی دو هفته اخیر شبانه روز در بیمارستان حضور داشت و در کنار پزشکان و پرستاران به بیماران خدمات رسانی می‌کرد هم به ویروس کرونا مبتلا شد.

در حال حاضر رئیس بیمارستان کامکار قم قرنطینه و تحت درمان است.

پیش از این، تست کرونای متخصص طب اورژانس این بیمارستان هم مثبت اعلام شده بود.

بیمارستان کامکار قم از ابتدای اعلام تست مثبت یک شهروند قمی به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اقدام کرد و پس از شیوع ویروس کرونا در قم به عنوان نخستین شهر مبتلا به این ویروس، نخستین مرکز نگهداری و قرنطینه این بیماران در کشور و شهر قم تعیین شد که اینک تمامی بخش‌های این بیمارستان مختص بیماران کرونایی است.

ممنوعیت سفر به چهارمحال وبختیاری

ورود مسافر به چهارمحال وبختیاری به خاطر شیوع کرونا ممنوع شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

اقبال عباسی ظهر شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری ممنوع است، اظهار داشت: ایست‌های بازرسی در ورودهای استان مستقر می‌شوند.

وی اظهار داشت: اجازه ورود به خودروهای مسافران و گردشگران به سطح استان داده نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر تنها خودروهای شخصی اهالی چهارمحال و بختیاری، خودروهای حامل مواد غذایی و کالاهای اساسی می‌توانند به استان وارد شوند.

وی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری شرایط میزبانی از مسافران و گردشگران را ندارد.

وی تاکید کرد: مسافران و گردشگران تنها می‌توانند از محورهای ترانزیتی استان عبور کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: تمام امکانات برای مقابله با این ویروس در سطح استان در نظر گرفته شده است.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه

روسیه از ۴ مورد جدید ابتلاء به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

روسیه از چهار مورد جدید ابتلاء به ویروس «کرونا» در این کشور خبر داد. این خبر را خبرگزاری ریا نووستی امروز -‌شنبه- گزارش داد.

با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان به کووید -۱۹ در روسیه به ۱۷ تن می‌رسد. از این تعداد تاکنون سه تن بهبود پیدا کرده‌اند.

از میان مبتلایان جدید، سه تن در لیپستک، در ۲۵۰ مایلی جنوب مسکو زندگی می‌کنند و نفر چهارم در سن پترزبورگ، دومین شهر پرجمعیت روسیه، سکونت دارد.

ممنوعیت ورود غیربومی‌ها به زنجان در پی شیوع ویروس کرونا

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا، ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان زنجان ممنوع شد.

سردار رحیم جهانبخش، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا از ساعت ۲۲ دیشب، ۱۶ اسفند ماه ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان در کلیه محورها ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و مسافرین می‌توانند بدون ورود به شهرهای استان به مسیر خود ادامه دهند.

جهانبخش تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز از دعوت مهمانان خارج از استان پرهیز کرده چرا که در مبادی ورودی شهرها در کمال احترام از ورود ایشان جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 413901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.