۸۷ زن و ۱۴۷ مرد اصفهانی به کرونا مبتلا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافته و مرگ ومیر ناشی از ویروس کووید ۱۹ در استان اصفهان را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: تاکنون ۸۶۷ نمونه از افراد مشکوک به این بیماری از سطح استان مورد آزمایش قرار گرفته که از این تعداد نتیجه ۶۳۳ مورد منفی و ۲۳۴ مورد موارد مثبت ابتلاء به کووید ۱۹ بوده است.

وی ادامه داد: از ۲۳۴ مورد بیمار مبتلای قطعی به کرونا ۸۷ زن و ۱۴۷ نفر مرد بوده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند، افزود: تاکنون ۱۷ نفر از بیماران به این ویروس در اصفهان بهبود یافته و ۱۱ نفر نیز جان باخته‌اند.

وی میانگین سنی ابتلاء به کووید ۱۹ در استان اصفهان را ۵۷ سال اعلام کرد و گفت: توزیع فراوانی ابتلاء را در شهرستان اصفهان با ۱۲۶ مورد، اردستان با ۱۱ مورد، چادگان یک مورد، خمینی شهر چهار مورد، خوانسار سه مورد، سمیرم یک مورد، شاهین شهر ۱۳ مورد، شهرضا هشت مورد، فریدن دو مورد، فلاورجان هفت مورد، گلپایگان سه مورد، لنجان ۱۰ مورد، مبارکه ۱۰ مورد، نائین شش مورد، نجف اباد ۱۶ مورد و نطنز ۱۳ مورد بوده است.

کد خبر 413882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.