پذیرش مسافران نوروزی در شهربابک ممنوع است

شهردار شهربابک گفت: به دلیل پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا عرضه خدمات و اقامتگاه رسمی و غیررسمی به مسافران نوروزی در شهربابک لغو شد.

به گزارش ایمنا، محسن کرمی‌نیا اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از سوی شهرداری شهربابک واگذاری اقامتگاه رسمی و غیررسمی به مسافران با عنوان کمپ مسافر که در محل باغ شهرداری در حال راه‌اندازی بود با هدف «پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا» لغو شد.

وی به اقدامات در حال انجام شهرداری که از پنج روز گذشته شدت یافته است، اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی درباره روش‌های جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس با نصب بنر و اطلاعیه در سطح شهر و فضای مجازی، اطلاع رسانی با شعار "من در خانه می‌مانم" و "نگران نیستیم_ پیشگیری می‌کنیم" و برگزاری مسابقه کرونایی در منزل از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

شهردار شهربابک تصریح کرد: از دیگر اقدامات مؤثر، گندزدایی و ضدعفونی اماکن شهری برای جلوگیری از سرایت بیشتر این ویروس بوده است و همچنان ادامه دارد.

کرمی‌نیا با اشاره به ممنوعیت برپایی هر نوع چادر در سطح شهر و بوستان‌های شهرستان، گفت: اقدامات پیرایش شهری جهت افزایش احساس شادکامی روانی شهروندان شهربابک همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 413879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.