فاز اول ساماندهی حاشیه رودخانه مرکزی یزد نهایی شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد گفت: فاز اول رودخانه مرکزی یزد نهایی شده است و صرفاً بخشی از جزئیات آن باقی مانده است.

به گزارش ایمنا؛ امین خبیری در حاشیه کمیسیون عمران شورای شهر یزد با بیان اینکه فاز اول ساماندهی حاشیه رودخانه مرکزی یزد تقریباً نهایی شده است و فقط کارهای جزئی آن مانده است؛ اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که برای این رودخانه در سال آینده در نظر گرفته شده، آزاد سازی کل مسیر انجام خواهد شد.

وی تعداد و تنوع پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد را متنوع و پر تعداد دانست و تاکید کرد: میدان حاج قاسم سلیمانی یکی از این پروژه‌ها بود که فعالیت‌های عمرانی آن به پایان رسیده و در حال حاضر بحث روشنایی و فضای سبز و زیبا سازی آن در دست پیگیری است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یزد تصریح کرد: اصلاح هندسی میدان شهدای محراب به اتمام رسیده و شاهد ترافیک روان در این میدان هستیم و امیدواریم که عملیات ایجاد راست‌گرد این میدان پرتردد شهر نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به بهره برداری از پل یاسمن یا ۶۳ آزادگان عنوان کرد: عملیات ایجاد راست‌گرد این پل به دلیل وجود شبکه برق ناتمام ماند که تا پایان سال جاری نهایی می‌شود.

خبیری در خصوص مرمت و بازسازی آسفالت پل هفده شهریور نیز اظهار کرد: در چند هفته اخیر یک باند از این پل با مسدود شدن مسیر میدان صنعت به چهارراه شرکت نفت، بهسازی شد و برای لاین دوم نیز بزودی اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه زیر سازی آسفالت و درزگیری در سطح شهر چند سالی متوقف شده بود، اعلام کرد: از امسال این پروژه دوباره شروع به کار کرد و در هر زمان از شبانه روز که ممکن باشد، به صورت مستمر در حال انجام است.

کد خبر 413867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.