مصرف روزانه ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی در خرم‌آباد

شهردار خرم آباد گفت: معابر، خیابان و مکان‌های عمومی این شهر در شبانه روز با ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده پاکسازی می شود.

به گزارش ایمنا، محمد شریفی‌مقدم اظهار کرد: از یک هفته گذشته تا کنون در هر ۲۴ ساعت دو تانکر با ظرفیت ۲۰ هزار لیتر محلول توسط عوامل آتش‌نشانی با نظارت عوامل مرکز بهداشت و درمان شهرستان نسبت به ضدعفونی معابر پرتردد اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: صبح هر روز ناوگان عمومی شامل اتوبوس و تاکسی، پایانه‌های مسافربری درون‌استانی و شهری ضدعفونی می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار خرم آباد گفت: تاکسی‌های درون شهری موظف هستند همه روزه ساعت ۹ تا ۱۰ برای ضدعفونی خودرو و انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلاء به ویروس کرونا به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه کنند که ایمن سازی و ضدعفونی این ناوگان تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

شریفی‌مقدم با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد از چند روز پیش مجموعه‌ای از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در دستور کار قرار داده تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری موظف شده روزانه نسبت به شستشوی اتوبوس‌ها و ضد عفونی محیط داخلی و صندلی‌های آن‌ها با مواد استاندارد و مؤثر اقدام کند که هم‌اکنون این طرح در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این سازمان روزانه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی ساختمان ترمینال برون استانی، سالن‌های انتظار پایانه‌های سطح شهر، ساختمان‌های مربوط به شهرداری مرکزی و مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری اقدام می‌کند.

شهردار خرم آباد با اشاره به نصب ده‌ها بنر بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر افزود: شهرداری در اماکن عمومی همچون سالن انتظار فرودگاه خرم آباد اقدامات بهداشتی را انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 413857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.