فضای کابین ۲۵۰ اتوبوس مشهد محصور شد

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: به منظور حفظ سلامت اتوبوسرانان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فضای کابین ۲۵۰ دستگاه اتوبوس شهر مشهد محصور شد.

عباس اتحادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی برای حفظ سلامت راهبران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در صدد محصور کردن فضای کابین یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس فعال در این شهر برآمده است.

وی با بیان اینکه طرح محصور کردن فضای کابین اتوبوس‌های مشهد از چند شب گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون کابین ۲۵۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی محصور و مابقی نیز در روزهای آینده محصور خواهد شد.

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: هر شب کل ناوگان اتوبوسرانی مشهد در توقفگاه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود و روزها نیز اتوبوس‌ها پس از رسیدن به انتهای خطوط قبل از انجام سرویس جدید ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای ضدعفونی کردن ناوگان اتوبوسرانی مشهد تیم‌های متخصص به کارگیری شده است، افزود: به طور میانگین روزانه هر دستگاه اتوبوس هفت مرتبه و شب هنگام نیز یک مرتبه در توقف‌گاه‌ها ضدعفونی می‌‎شود.

اتحادی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای پیشگیری و ابتلاء به ویروس کرونا تا حد ممکن در سفرهای شهری خود با اتوبوس از «من کارت» استفاده کرده و از پرداخت نقدی خودداری کنند.

وی گفت: به مردمی که قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند توصیه می‌شود بهداشت فردی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسب از شیوع ویروس کرونا انجام شود.

کد خبر 413851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.