آنها که اعتقاد دارند کرونا خطرناک نیست به صفوف پرستاران بپیوندند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای که اعتقاد دارند کرونا بیماری خطرناکی نیست، به صفوف پرستاران در بیمارستان‌ها بپیوندند و به مردم خدمت کنند.

پروانه سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت کرونا در ایران اظهار کرد: به جز رفتارهای برخی در مواجه با ویروس کرونا، دولت نیز در مورد اعلام آ مار دقیق مبتلایان به این بیماری شفاف رفتار نمی‌کند. گستردگی این بیماری نسبت به آمار مبتلایان اعلام شده بیشتر به نظر می‌رسد و آمار اعلام شده مورد پذیرش نیست.

وی افزود: دین اسلام در راستای علم قرار گرفته نه در تقابل با علم؛ از همین رو برخی رفتارها به دلیل بحران بیماری کرونا جدی گرفته نمی‌شود، اما در تاریخ نوشته خواهد شد که بیماری کرونا چه زمانی شروع شد و چه زمانی به آن پرداخته شد. اگر می‌شد با قرنطینه کردن یک استان جلوی شیوع این بیماری را در کل کشور گرفت چرا این عمل صورت نگرفت؟ چرا دلیل مرگ برخی از کسانی که قبل از اعلام کرونا در کشور فوت کردند را عفونت ریوی ذکر کردند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای که اعتقاد دارند کرونا بیماری خطرناکی نیست، به صفوف پرستاران در بیمارستان‌ها بپیوندند و به مردم خدمت کنند.

سلحشوری تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در این شرایط بحرانی کشور به احتکار پرداخته اند و با جان هموطنان خود بازی می‌کنند. این اقدام می‌تواند بزرگ‌ترین جنایت و خیانت این افراد نسبت به هم نوعان خود باشد. محتکران انسانیت ندارند، زیرا شماری از پرستاران به دلیل کمبود تجهیزات در بیمارستان‌ها به بیماری کرونا دچار شده‌اند. قوه قضائیه برخورد جدی با این افراد را در دستور کار خود داشته باشد و مردم نیز به یکدیگر کمک کنند تا این بحران برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با کوچک‌ترین علائم بیماری به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند؛ زیرا بخش درمانی کشور فشار زیادی را تحمل می‌کند. نهادهایی که همیشه در همه امور دخالت می‌کردند امروز نیز باید کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی را جبران کنند.

کد خبر 413839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    شما خودت چیکار میکنی در صحن مجلس؟