۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
زیارت اهل قبور در قزوین ممنوع شد

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: گسترش شیوع کرونا در استان قزوین باعث شد تا به منظور پیشگیری و ابتلا از بیماری شهروندان، زیارت اهل قبور تا اطلاع بعدی در آرامستان‌های قزوین ممنوع شود.

به گزارش ایمنا، حسین عمویی اظهار کرد: این تصمیم به دنبال مصوبات کارگروه مدیریت بحران در ستاد استانی مقابله با کرونا اتخاذ شده است تا بتوانیم روند شیوع این بیماری را کنترل کنیم.

وی به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب شهروندان قزوینی در این روز به زیارت اهل قبور اقدام می‌کنند، به لحاظ حجم جمعیت با ازدحام بالا در آرامستان روبه‌رو هستیم که می‌تواند گسترش بیماری کرونا را افزایش دهد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین با بیان اینکه سیستم اداری آرامستان و مراسم تدفین و تشییع طبق روال عادی انجام می‌شود، تصریح کرد: تعطیلی زیارت اهل قبور هیچ ارتباطی به امورات اداری ندارد و این نوع اقدامات طبق روال عادی انجام خواهد شد.

عمویی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست کرد تا ممنوعیت زیارت اهل قبور را جدی گرفته و با خودداری از مراجعه به آرامستان‌ها با این سازمان همکاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 413837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.