۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
انتقال سردار از زنیت به ناپولی؟

با توجه به احتمال خروج ستارگان خط حمله ناپولی از این تیم، کالچو مرکاتو ادعا کرده است که سردار آزمون از گزینه های احتمالی گتوزو است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، با قطعی شدن خرید آندره آ پتنیا در ماه ژوئن، به نظر می‌رسد که ناپولی به دنبال ایجاد تغییراتی اساسی برای بهبود و ایجاد انقلابی در خط حمله خود است.

تا اینجای کار خروج کایخون از ناپولی محتمل به نظر می‌رسد و با توجه به اتمام قرارداد وی، والنسیا با ارائه پیشنهادی جذاب و سه ساله به دنبال جذب این وینگر اسپانیایی است. از سوی دیگر، یونس و یورنته نیز به احتمال قوی ناپولی را ترک می‌کنند. همچنین دو بازیکن تأثیر گذار دیگر ناپولی یعنی میلیک و لوزانو، ممکن است به دلیل مسائل مالی توسط باشگاه ناپولی به فروش برسند. لوزانو، بازیکن مکزیکی این تیم زیرنظر اتلتیکو قرار دارد و میلیک هم از تمدید قرارداد با ناپولی سر باز زده و با توجه به اتمام قراردادش در پایان این فصل، او هم در اندیشه ترک ناپولی است.

به دنبال خروج‌های احتمالی مهاجمان ناپولی، نشریه کالچو مرکاتو ادعا کرده است که سردار آزمون از گزینه‌های گتوزو برای ایجاد تحول در خط حمله این تیم محسوب می‌شود. البته از گزینه‌های دیگری مثل فیلیپ ماتتا از ماینتز و بوگا از ساسولو نام برده شده است.

به هر حال باید صبر کرد تا دید آیا سردار آزمون، مهاجم مستعد تیم ملی کشورمان که با نام مسی ایرانی در رسانه‌های خارجی مشهور است، پس از چند سال حضور در سطح اول فوتبال روسیه، به سطح اول فوتبال اروپا می‌رسد؟

کد خبر 413832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • yashar IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    اگر سردارازمون به ناپولی میره با رونالدو هم بازی میکنه عال میشه