اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان عسکریه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان عسکریه اول خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح شش میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای طرح پیرایش شهری در منطقه ۱۰ خیابان عسکریه اول حدفاصل پروین تا دشتستان انتخاب و اقدامات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پیرایش شهری به کاهش اغتشاشات بصری شهری و شلوغی جداره‌های شهر کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان عسکریه اول شامل زیرسازی تابلوها، شست و شوی نماها، رفع نازیبایی‌ها و اصلاح تابلوها است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی عسکریه تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: این پارکینگ در مجاورت بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۲۲۰ خودرو در حال احداث است.

وی ادامه داد: پروژه مشارکتی پارکینگ عسکریه با هزینه ۳۰ میلیارد ریالی منطقه ۱۰ و تأمین مابقی اعتبارات توسط بیمارستان، در حال احداث است و با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان از پروژه‌های اصلی این منطقه به شمار می‌رود.

شهبازی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی فاز دوم عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین و صباحی، خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز دوم عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان‌های پروین و صباحی اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در قالب این پروژه پیاده‌روسازی خیابان پروین با ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار و خیابان صباحی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

کد خبر 413830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.