شهرداری رشت زمینه‌ ایجاد بیمارستان سیار را در شهر فراهم‌ کرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت گفت: به دنبال تصمیم نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان گیلان برای ایجاد بیمارستان سیار در محوطه مرکز آموزشی - درمانی رازی رشت، شهرداری به کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافت.

به گزارش ایمنا، میثم حرفت خواه با بیان اینکه در شرایط موجود ارائه خدمات عمرانی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا از اولویت‌های اصلی شهرداری است، اظهار کرد: سازمان عمران به منظور فراهم کردن زمینه‌های بیمارستان سیار در محوطه بیمارستان رازی رشت، اقدام به تسطیح محوطه و آماده سازی آن برای ایجاد این بیمارستان سیار کرد.

وی تاکید کرد: به کارگیری ماشین آلات مرتبط با تسطیح و زیرسازی محوطه جزو وظایف اصلی و ترسیم شده در ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرداری رشت بوده که با دستور و نظارت مستقیم شهردار انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت افزود: در اجرای این پروژه عملیات تسطیح، رگلاژ و کمپکت زمین محوطه برای ایجاد این بیمارستان سیار توسط نیروهای سازمان انجام شده است.

وی تاکید کرد: در جهت مقابله به این ویروس خطرناک تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در زمینه خدمت به شهروندان هرآنچه می‌توانیم را انجام دهیم.

کد خبر 413824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.