پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی نخواهیم بود

شهردار همدان با بیان اینکه در نوروز 99 به منظور تأمین سلامت عمومی جامعه، پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی نخواهیم بود، گفت: البته برای فضاسازی شهری طبق رسم هر ساله برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی اظهار کرد: نوروز ۹۹ به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و ضرورت تأمین سلامت عمومی جامعه، شهر همدان پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی نخواهد بود.

وی با اشاره به تجربه ابتلای شهرهای گردشگرپذیر کشور در روزهای اخیر گفت: امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده، تصمیم بر آن شد که همدان پس از بحران کرونا و در فرصت‌های آتی در خدمت هموطنان باشد.

شهردار همدان افزود: همه باید تلاش کنیم تا به مدد همدلی و احترام به حریم سلامت عمومی، ویروس کرونا را مهار کنیم تا هرچه سریع‌تر زندگی به روال عادی بازگردد.

وی تصریح کرد: پیرو تمهیدات اتخاذ شده، امسال ستاد استقبال و اسکان نوروزی نداریم، اما برای فضاسازی شهری طبق روال هر سال برای سیما، منظر و فضای سبز برنامه‌های مطلوبی را در نظر گرفته‌ایم.

صوفی گفت: در حال حاضر روزانه سه نوبت ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی طی شبانه‌روز با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته و خدمت‌رسانی خادمان مردم در شهرداری انجام می‌شود تا از نفوذ و گسترش این ویروس جلوگیری شود.

وی مشارکت شهروندان را در مهار کرونا بسیار مهم قلمداد کرد و افزود: استمداد ما از مردم این است که به منظور حفظ سلامت عمومی در شهر، حتی‌الامکان از منازل خود بی‌هدف و برای موارد غیر ضروری خارج نشوند.

کد خبر 413818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.